#Безбар’єрність: Виконавчі провадження у форматі інформаційної та цифрової безбар’єрності

💻📱 З року в рік новітні технології змінюючи наше повсякденне життя, руйнують та долають «бар’єри», що виникають на шляху громадян до отримання інформації та надаючи можливості щодо надання, зокрема якісних та публічних послуг.

Так, з метою покращення комунікації між сторонами виконавчого провадження та органами державної виконавчої служби з’являються все нові способи отримати інформацію у зручний час та спосіб.
Отже, в мережі Інтернет дізнатись про виконавче провадження можна за допомогою ⤵️
🔰 Єдиного реєстру боржників за посиланням http://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors;
🔰 Автоматизованої системи виконавчого провадження за посиланням http://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors;
🔰 вебпорталу «ОНЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ» за посиланням http://online.minjust.gov.ua, здійснивши авторизацію за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
🔰 сервісу державних послуг «ДІЯ», здійснивши авторизацію за допомогою кваліфікованого електронного підпису на сайті http://diia.gov.ua або завантажити застосунок у свій смартфон.

Водночас, онлайн можна ознайомитися з матеріалами виконавчого провадження, внесеними до Автоматизованої системи виконавчого провадження (у розділі «Доступ сторін до виконавчого провадження» за посиланням http://asvpweb.minjust.gov.ua) за допомогою ідентифікатору доступу, зазначеному в постанові про відкриття виконавчого провадження.

Крім того, звернення громадян з питань примусового виконання рішень розглядаються під час особистих прийомів громадян в режимі відеоконференц-зв’язку за допомогою SKYPЕ, порядок проведення яких можна дізнатися у відділах ДВС Дніпропетровської області.
Слід зауважити, що своє звернення стосовно виконавчого провадження можна також надіслати на електронну пошту органу державної виконавчої служби. Акцентуємо увагу, що звернення має бути оформлене відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та буде розглянуте в порядку визначеному відповідним Законом. Так, відповідно до статті 5 вказаного Закону у письмовому зверненні має бути зазначене прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначена електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Наразі все більше приділяється уваги створенню рівних можливостей. Громадяни переходять до формату, коли інформацію можна отримати в електронному режимі. Доречно зазначити, що такий дистанційний доступ до інформації відкриває широкі можливості для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, адже кожна людина повинна мати доступ до документів та правової інформації у доступних форматах. Тому, органи державної виконавчої служби міжрегіонального управління плідно працюють у напрямку поліпшення комунікації та створення рівних можливостей для сторін виконавчого провадження. Так, у соціальній мережі Facebook можна отримати необхідну інформацію у сфері примусового виконання рішення, згідно з вимогами чинного законодавства, у зручний спосіб — через особисті повідомлення за посиланням facebook.com/udvsDP.

☝️ Отже, маєте питання щодо виконавчого провадження — запитуйте та користуємось інформацією без бар’єрів.

#Безбар’єрність
#bezbariernist #barrierfree #BarrierFree_Ukraine #Безбарєрність