❗️До уваги державних реєстраторів❗️✅📣

Кабінет Міністрів України затвердив новий Порядок надання державними органами, державними реєстраторами на запит суб’єкта первинного фінансового моніторингу інформації про клієнта.
Відповідну постанову Уряду було прийнято 21.10.2020 за № 968.

Новий Порядок визначає механізм надання державними органами, державними реєстраторами на запит суб’єкта первинного фінансового моніторингу інформації, що стосується належної перевірки клієнта (далі — інформація про клієнта), у разі неможливості безоплатного отримання інформації із загальнодоступних державних електронних реєстрів.

Запит щодо надання необхідної інформації про клієнта надсилається суб’єктом первинного фінансового моніторингу державному органу (за місцезнаходженням такого органу) та/або державному реєстратору (незалежно від місцезнаходження такого державного реєстратора) у письмовій формі, підписується керівником суб’єкта або особою, яка його заміщує. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу, який провадить свою діяльність одноособово, без утворення юрособи, підписує запит безпосередньо. Запит може надсилатися також в електронній формі. Формат електронної взаємодії та форма надання інформації визначаються відповідними державними органами.
Державні органи, державні реєстратори безоплатно надають протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту суб’єкту первинного фінансового моніторингу інформацію про клієнта.

Постанову Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 року № 693 «Про затвердження Порядку надання державними органами, державними реєстраторами на запит суб’єкта первинного фінансового моніторингу інформації про клієнта» визнано такою, що втратила чинність.

Детальніше за посиланням
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/968-2020-%D0%BF#n6