Інформація про відділ

Місцезнаходження: 69006, м. Запоріжжя, пр. Металургів, буд. 6, 3 поверх
Електронна адреса: ufop@zp.minjust.gov.ua

Склад відділу :

Біла Людмила Віталіївна

Начальник відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Запорізькій області

(061) 236-83-48
каб.1

Пенязев Олександр Вікторович

Заступник начальника відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Запорізькій області

(061) 236-76-45
каб.4

Павляшик Дар’я Сергіївна

Головний спеціаліст відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Запорізькій області

(061) 236-70-22
каб.3

Новікова Марина Миколаївна

Головний спеціаліст відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Запорізькій області

(061) 236-76-45
каб.4

Уткіна Віта Володимирівна

Головний спеціаліст відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Запорізькій області

(061) 236-98-66
каб.5

Фоменко Юлія Вікторівна

Головний спеціаліст відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Запорізькій області

(061) 236-70-22
каб.3

Ненько Раїса Михайлівна Провідний спеціаліст відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Запорізькій області (061) 236-98-66
каб.5

Перелік реєстраційних дій в умовах воєнного стану:

1)        державна реєстрація створення благодійних організацій та громадських об’єднань, державна реєстрація змін до відомостей про благодійні організації, громадські об’єднання;

2)        державна реєстрація зміни керівника юридичної особи, крім громадських формувань, державна реєстрація зміни місцезнаходження юридичної особи, державна реєстрація змін до установчих документів, якими передбачається виключно зміна місцезнаходження юридичної особи, державна реєстрація зміни видів економічної діяльності юридичної особи;

3)        державна реєстрація на підставі судових рішень, що набрали законної сили, щодо заборони вчинення реєстраційних дій, накладення арешту корпоративних прав;

4)        державна реєстрація органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств,  комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів);

5)        державна реєстрація зміни видів економічної діяльності фізичних осіб — підприємців, державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.

Нормативно-правові акти, що регулюють порядок державної реєстрації в умовах воєнного стану:

Постанова КМУ від 6 березня 2022 р. № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану»

ВІДДІЛ ВІДПОВІДНО ДО ПОКЛАДЕНИХ НА НЬОГО ЗАВДАНЬ:

-узагальнює практику застосування законодавства з питань реєстрації громадських формувань, статутів, друкованих засобів масової інформації, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд начальнику Управління державної реєстрації;
-приймає рішення щодо державної реєстрації обласних, регіональних професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, обласних організацій роботодавців та їх об’єднань, постійно діючих третейських судів;
-приймає рішення про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження;
-приймає рішення щодо взяття до уваги повідомлення організацій всеукраїнських професійних спілок;
-приймає рішення щодо реєстрації, взяття до відома, погодження змін до статутних документів та керівних органів зареєстрованих (легалізованих) громадських формувань;
-приймає повідомлення про зміни до статуту (положення), складу керівних органів, місцезнаходження та припинення діяльності громадських формувань та місцевих осередків громадських об’єднань зі статусом юридичної особи;
-приймає рішення щодо державної реєстрації змін до Положення про постійно діючі третейські суди, регламенту третейських судів, списків третейських суддів;
-виконує функції Реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань, Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
-готує звітність щодо вищезазначених громадських формувань та друкованих засобів масової інформації, яку подає у встановлені строки до Мін’юсту;
-веде облік надходження обов’язкових безоплатних примірників видань;
-розглядає депутатські звернення та депутатські запити народних депутатів України; звернення громадян, підприємств, установ, організацій всіх форм власності та запити на публічну інформацію з питань, що відносяться до компетенції Відділу;
-взаємодіє з підприємствами, установами і організаціями з метою обміну досвідом роботи з питань, що належать до компетенції Відділу;
-взаємодіє з державними підприємствами Міністерства юстиції України;
-у межах компетенції проводить семінари та заходи інформаційного характеру;
-здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.