До уваги!

✔️Наказом Міністерства цифрової трансформації України від 10.12.2021 №173 затверджено основні вимоги до якості обслуговування суб’єктів звернення. Так, Основні вимоги встановлюють процедуру обслуговування суб’єктів звернення, які звернулися до офлайн-фронт-офісу для подачі заяв, документів, отримання результатів надання адміністративних послуг, інформації, консультації та з інших питань, вирішення яких належить до повноважень такого офлайн-фронт-офісу, зокрема порядок дій в типових ситуаціях, способи реагування в нетипових ситуаціях, вимоги до зовнішнього вигляду, робочого місця та поведінки персоналу, що впливають на оцінку суб’єктом звернення.

Основні вимоги поширюються на всі офлайн-фронт-офіси суб’єктів надання адміністративних послуг та центрів надання адміністративних послуг незалежно від місцезнаходження та підпорядкування та є обов’язковими для виконання їх працівниками, які обслуговують суб’єктів звернення, у тому числі адміністраторами центрів надання адміністративних послуг  при організації надання послуги шляхом особистого прийому суб’єкта звернення або його представника (законного представника) в приміщенні такого офлайн-фронт-офісу.

Ознайомитися з повним текстом наказу можна за посиланням ➡️ http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1664-21#Text