Відновлено роботу Колегії з розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)

З метою належного виконання повноважень щодо розгляду скарг у сфері державної реєстрації та у відповідності до наказу Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) «Про роботу Колегії з розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) на період дії правового режиму воєнного стану» № 301/7 від 20.07.2022 поновлено проведення засідань Колегії з розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Дніпро).

☝🏻 Звертаємо увагу громадян, що відповідно до пункту 10 Порядку розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації, територіальних органів Міністерства юстиції від 25.12.2015 № 1128 (зі змінами внесеними постановою КМУ від 17.06.2022 № 696) розгляд скарг у сфері державної реєстрації під час дії воєнного стану проводиться без участі скаржника, суб’єкта оскарження, інших заінтересованих осіб.

Під час дії воєнного стану державний реєстратор, суб’єкт державної реєстрації рішення, дія або бездіяльність яких оскаржується, а також інші заінтересовані особи мають право заявити клопотання про надсилання їм матеріалів скарги в електронній формі на адреси електронної пошти. Надіслання таких матеріалів забезпечується протягом трьох робочих днів.

Клопотання може бути надіслане на наступну 📧 адресу електронної пошти ➡️registry@dp.minjust.gov.ua.

Також повідомляємо, що скаржник, державний реєстратор, суб’єкт державної реєстрації рішення, дія або бездіяльність яких оскаржується, а також інші заінтересовані особи мають право подавати письмові пояснення по суті скарги у сфері державної реєстрації, які обов’язково приймаються Колегією до розгляду. 📝Пояснення можуть бути надіслані на наступну адресу електронної пошти➡️ registry@dp.minjust.gov.ua.

📄Рішення про задоволення скарги у сфері державної реєстрації або про відмову в її задоволенні, висновок колегії (у разі розгляду скарг у сфері державної реєстрації колегіально) або їх засвідчені копії розміщуються на офіційному вебсайті Мін’юсту чи відповідного територіального органу не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після прийняття рішення Мін’юстом чи відповідним територіальним органом.

📑З прийнятими рішеннями за результати колегіального розгляду скарги можна ознайомитися на офіційному вебсайті Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) в підрозділі «Архів рішень та висновків Колегії, прийнятих за результатами розгляду скарг у сфері державної реєстрації» розділу «Колегія з розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації».

Також, за результатами розгляду скарги у сфері державної реєстрації у строки, встановлені Законом України «Про звернення громадян», засвідчені в установленому законодавством порядку відповідні копії рішень Мін’юсту чи його територіального органу, копії висновків колегії (у разі розгляду скарг у сфері державної реєстрації колегіально) разом із супровідним листом надсилаються скаржнику (абзац другий пункту 14 Порядку № 1128).