Маєте питання щодо виконавчого провадження — запитуйте!

З метою оперативного реагування на звернення сторін виконавчого провадження Ви маєте право звернутись до:

Спеціалістів Управління забезпечення примусового виконання рішень у Дніпропетровській області, які здійснюють прийом дзвінків за номером телефона:  (056) 767-72-03
(Пн-Чт з 8:00 до 12:00 та в Пт з 8:00 до 15:45. Обідня перерва з 12:00 до 12:45).

Також можна направити звернення, яке оформлене відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» на електронну пошту info@dp.dvs.gov.ua.

  • Спеціалістів Управління забезпечення примусового виконання рішень у Кіровоградській області, які здійснюють прийом дзвінків за номером телефону: (0522) 35-66-33
    (Пн-Пт з 8:00 до 12:00. Обідня перерва з 12:00 до 12:45).
    Електронна пошта: info@kr.dvs.gov.ua.
  • Спеціалістів Управління забезпечення примусового виконання рішень у Запорізькій області, які здійснюють прийом дзвінків за номером телефона: (0612) 33-18-99
    (Пн-Чт з 8:00 до 17:00 та в Пт з 8:00 до 15:45. Обідня перерва з 12:00 до 12:45).
    Електронна пошта info@zp.dvs.gov.ua.

Звернення будуть розглянуті в порядку визначеному Закону України «Про звернення громадян».

Крім того, отримати роз’яснення стосовно порядку примусового виконання рішень відповідно до вимог чинного законодавства громадяни можуть через особисті повідомлення у соціальній мережі Facebook за посиланням facebook.com/udvsDP.
Отже, маєте питання щодо виконавчого провадження, не зволікайте — запитуйте!

Вимоги до звернення, направленого на електронну пошту

Звернення, направлене на електронну пошту, має бути оформлене відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон) письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначене прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначена електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.