Проведення онлайн — семінарів з Центрами надання адміністративних послуг Кіровоградської області

Сьогодні, відділом державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Кіровоградській області, з метою оперативного, методичного та практичного забезпечення удосконалення досвіду у сфері державної реєстрації громадських формувань організовано та проведено черговий онлайн — семінар за участю відділу надання адміністративних послуг Маловисківської міської ради.

В ході проведеного заходу, адміністраторам ЦНАП надана практична допомога щодо  організації прийому документів від громадських організації відносно внесення до реєстру інформації про структуру власності (кінцевого бенефіціарного влансика юридичної особи).

Розглянуто можливість подання заявниками документів на попередній розгляд та безпосередньо на реєстрацію громадських об’єднань через платформу “ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ” без фактичного відвідування державних органів в умовах карантинних обмежень.

Також, під час семінару обговорено порядок отримання результатів послуг в сфері державної реєстрації громадських формувань, типові підстави для зупинення розгляду документів та відмови в реєстрації, визначення спільних шляхів їх недопущення на стадії прийому документів, порядку надання послуг відповідно до затверджених інформаційних і технологічних карток послуг, пересилання документів для долучення їх до реєстраційних справ громадських формувань, проблемні питання що виникають у співпраці з даного напрямку тощо.

З метою забезпечення доступності громадян до отримання послуг з державної реєстрації громадських формувань в умовах децентралізації влади та зміни адміністративно — територіального устрою, учасники заходу узагальнили аспекти подальшого розвитку співпраці міжрегіонального управління юстиції та центрами надання адміністративних послуг .

Нагадаємо, метою проведення даних заходів є швидке, оперативне методичне та практичне забезпечення працівників центрів надання адміністративних послуг в сфері державної реєстрації громадських формувань.