Проведено засідання колегії з питань діяльності відділів державної реєстрації актів цивільного стану

Сьогодні в приміщенні Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) під головуванням керівника Івана Легостаєва було проведено засідання колегії про підсумки роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану за 2020 рік, а також заходи, завдання та доручення, спрямовані на покращення стану роботи у І півріччі 2021 року.
У заході прийняли участь: перший заступник начальника Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Ольга Захарова, начальник Управління державної реєстрації Олена Золотоноша, начальник Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення – головний бухгалтер Валентина Ступар, в.о. начальника управління нотаріату Ганна Кот, завідувач сектору з питань запобігання і виявлення корупції Вячеслав Гнатко, а також у режимі відеоконференц зв’язку до колегії приєдналися керівники міських, районних, районних у містах та міськрайонних відділів державної реєстрації актів цивільного стану Дніпропетровської області.
Про основні досягнення, дотримання вимог чинного законодавства під час державної реєстрації актів цивільного стану, практику реалізації пілотних проєктів Міністерства юстиції України, підвищення професійного рівня працівників відділів та якісне надання адміністративних послуг, доповіла начальник в.о. заступника начальника Управління – начальник Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Ольга Чайковська. За результатами засідання колегії Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) визначені пріоритети роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану та шляхи подальшого вдосконалення роботи по всім напрямкам діяльності.