Реєстр декларацій вже доступний для всіх користувачів

📣31 грудня НАЗК відновило роботу Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Реєстру декларацій).
НАЗК звертає увагу суб’єктів декларування, що перенесення деяких даних із кабінетів користувачів ще триває. Якщо ви, наприклад, не змогли знайти в кабінеті історію листування з уповноваженою особою НАЗК — будь ласка, не хвилюйтеся. Ці дані будуть відновлені вже найближчим часом.
Завдяки модернізації НАЗК зробило Реєстр декларацій зручнішим для суб’єктів декларування. Поміж ключових оновлень:
1️⃣. Тепер персональні дані в чернетках документів не зникають. Суб’єкт декларування може заповнювати документи з різних пристроїв та з різними кваліфікованими електронними підписами (КЕП).
2️⃣. Декларант може переглянути й завантажити всі подані ним документи з персональними даними у форматі HTML і PDF зі свого кабінету.
3️⃣. Зручніша робота з КЕП. У разі використання декларантом декількох КЕП відсутня необхідність проводити процедуру зміни КЕП у Реєстрі декларацій.
4️⃣. Відтепер у Реєстрі декларацій можливо подати повідомлення про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента в електронній формі. Раніше суб’єкти декларування повинні були подавати їх тільки в паперовій формі.
📧 Якщо виникатимуть питання щодо роботи Реєстру декларацій, направляти їх можна на email support@nazk.gov.ua.
За інформацією

Національне агентство з питань запобігання корупції — НАЗК