#LegalQuestions: Отримання результатів надання послуги з державної реєстрації громадського об’єднання

Як отримати відомості про результати розгляду документів поданих для державної реєстрації громадських об’єднань?

Відповідно до статті 12 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань» результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі виписки (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), підлягають обов’язковому безоплатному оприлюдненню на порталі електронних сервісів.

Для отримання інформації про результати розгляду документів, а також доступ до виписки та електронної версії статуту громадського об’єднання не потрібно відвідувати суб’єкта державної реєстрації (відділи міжрегіонального управління юстиції які здійснюють державну реєстрацію громадських формувань) для цього достатньо скористатися спеціалізованим електронним сервісом вказаним за посиланням⤵️
🔗 http://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents

Що необхідно?

Для доступу до вищевказаної інформації та документів необхідно мати код вказаний на описі документів що видається працівником який здійснює прийом документів для державної реєстрації.

Код зазначається у полі ➡️«Код доступу*».

Після натиснення кнопки «Перевірити» та проходження захисту від роботів користувачу стає доступним інформація про результати державної реєстрації з можливістю завантажити електрону виписку та статут громадського об’єднання.

Нагадаємо, що зразки документів, які необхідні для створення та державної реєстрації громадських об’єднань (громадських організацій, громадських спілок) розміщені за посиланням ➡️ http://bit.ly/3a9J18W